Antirasszista kapitalizmus

A Nike új reklámarca az az amerikaifocista, aki először térdelt le a meccsen a himnusz alatt faji megkülönböztetés ellen tiltakozva. Mivel a cég nem emberijogi szervezet, hanem profitra tör, felmerül a kérdés, hogy miért áll bele olyan problémás reklámba, amitől konzervatív fogyasztókat veszíthet el, máris terjednek a tűzbe dobom a Nike cipőmet videók, meg persze Trump is azonnal twittelt róla egyet. Valószínűleg alaposan kalkuláltak, a Nike marketing osztálya azért nem most jött le a falvédőről, és azt mérték, hogy többet nyerhetnek, mint veszíthetnek, főleg a kevésbé előítéletes fiatalabb generációban, ahol úgyis több sportterméket veszenek, és ez a bátor, kockázatos húzás még cégimázs erősítő is lehet, és a várható cirkusz ingyenreklám is. Ekézte Trump a Nike-t? Főnyeremény. Ha jól kalkulálnak, a megkülönböztetés-ellenességbe való harcos beleállás hoz a konyhára, hiszen ez a profitról szól. Win-win.

Forrás: Vakmajom a Facebookon