Mérgező Brexit

A Brexit lassú mérge azért hatni kezdett: immár harmadik hónapja csökken a brit fogyasztás. Kevesebb ruha fogy, kevesebb repjegy, kevesebb autó, az emelkedő árak/stagnáló bérek kombó megtette a hatását, és az is óvatosabbá teszi a fogyasztót, hogy a kilépési tárgyalások körül nagy a bizonytalanság, tehát nem lehet jól kalkulálni a jövővel.

„July was also said to be the worst month for fashion retailers in eight years by the accountancy firm BDO in its monthly high street sales tracker. Sales were down 3.5% despite summer sales being in full swing, according to the survey of retailers that between them have 10,000 stores.”

Tán nem véletlen, hogy már ott tartunk, hogy még a kilépésre szavazók 60%-a is hajlandó lenne fizetni (!) azért, hogy megtartsa az EU-állampolgárságot. Jól be tetszettek kajálni az orbitális propagandahazugságot, hogy mekkora kasza lesz a kilépés: ez van, ha a hazugsággal meghülyítik a választókat, csak a saját kárukból tanulnak, van, ahol ez az edukáció gyorsan megy, van, ahol sokkal lassabban és évtizedekig eszik a hülyeséget és csak teljes katasztrófából értenek, mint Venezuelában.

 

Forrás: Vakmajom a Facebookon