Ötödölő mozijegy árak

Az átlagos mozijegy ára 9 dollár az USA-ban, erre jön egy cég, a MoviePass, amely Netflix-jellegű havi bérletet kínál napi egy mozifilm megnézésére az eddigi 50 helyett 10 (!) dollárért – ami azt jelenti, hogy már két film megnézése is súlyos veszteségeket generál a cégnek. A legnagyobb mozilánc, az AMC máris tiltakozik és blokkolni próbálja az árleverést. Hogy miképp éri meg a MoviePassnak? Azt állítja, hogy a fogyasztóról gyűjtött adatokat el tudja adni. Elég valószínűtlenül hangzik, mindenesetre a sztori arról szól, hogy ad1 mekkora érték az adat, ad2 a verseny milyen brutálisan veri le az árakat és miképpen tudja teljesen felforgatni a piacokat és akár kinyírni egyes szereplőket: a moziüzemeltetőknek totális halál egy 10 dolláros havi bérlet. AMC esik is, mint a kő, csak idén –60%…

 

Forrás: Vakmajom a Facebookon