Légiközlekedési elégedettség

Mivel a magyarok a világ egyik legpesszimistább népe, ha ők valamivel elégedettek, annak különös jelentősége van: az egész EU-ban a legnagyobb elégedettséget mutatják a légiközlekedéssel. Nyilván egyből felugrik a miért, két dologra lehet gondolni, az egyik, hogy a lakosság zöme nem kerül kapcsolatba a repüléssel, hiszen anyagi lehetőségek híján külföldre is nagyon kevesen utaznak, az utazni tudók pedig eleve a kevésbé elégedetlen részei lehetnek a populációnak, a másik, hogy a légiközlekedés totál magánkézben van, magán Ferihegy és magán a legnagyobb honi eredetű szolgáltató, az állami játékos áldásos kidöglésével regionális multivá vált WizzAir. Semmi köze az államnak a szektorhoz, és láss csodát, működik, nem rohad le, nem füstöl minden nap, nem lapátolják ki belőle a lóvét, nem kell közpénzzel agyontámogatni, versenyképes a szolgáltatás, az ügyfelek elégedettek. Nem is történhetett volna nagyobb jó a szektorral, mint a Malév-csőd.