Komoly verseny a streaming piacon

A globalizáció, a verseny és a szélessávú internet ereje a nappalidban, amikor az ünnepek utáni akcióban olcsón kiszórt koreai tv távirányítóján már a Netflix meg az Amazon prime video gomb versenyez egymással (menüben meg a HBO-GO, a Rakuten TV és még ki tudja mi), akkor a lokális nemzeti cenzúrahivatal eszköztelen és elmehet oda, ahova való, a múlt szemétdombjára: ezekre a platformokra nem tudják berakatni az 5 perc gyűlöletet sem pedig letöröltetni a gombját vagy felrakatni valamelyik agymosó propagandacsatornájukat helyette a távirányítóra, hallelúja globalizáció, megroppantja, felszeleteli és megeszi reggelire az ósdi nemzeti provinciát.

És nem is kis piac már, a teljes népesség 25%-a, a budapestiek 39%-a rendelkezik valamilyen streaming előfizetéssel, és a teljes népesség 59%-a (!) naponta vagy hetente többször nézi is, plusz már az EU-ban is odaviszed magaddal, ahová akarod.

Forrás: Vakmajom a Facebookon