Csomagoltkaja boom

A Conagra Brands nevű amerikai élelmiszerpari vállalat nagyot kaszált a járványon 25% árbevétel és 100% profitnövekedéssel, mert a kereslet megugrott, nem csupán az otthonétkezés, de különösen a cég által kínált mindenféle előrecsomagolt, feldolgozott, fagyasztott stb. márkák iránt. A fogyasztók hirtelen nagyon becsülni kezdték a biztonságos kiszerelést higiénikussága, világos a szavatossága, hosszú eltarthatósága miatt és főleg, mert nem tapizta, köhögte előttük össze senki. A csomagolás, amit úgy temettek, gőzerővel visszatér, mert a fogyasztó azt akarja, és a kapitalizmusban a fogyasztó irányítja a termelést.

(No persze a friss, feldolgozatlan alapanyagokból készült kajával minőségben semmi nem veszi fel a versenyt, de más az egyéni ízlés, és megint más, hogy a tömegek mit vesznek és melyik cégbe hordják a profitot. Plasztik júliust akarnak.)

Forrás: Vakmajom a Facebookon