Mindenkinek kéne egy finn barát

A “bérelj ki egy finnt” kampány idén, az utazási korlátozások idejére az internetre költözött ugyan, viszont a finn turisztikai ügynökség nem állt le vele, és a tágas tereken kívül, ami most aduász hívószó, továbbra is a finnek boldogságával reklámozza az országot, ami igen jó marketing ötlet, hiszen ki ne szeretne olyan boldog, elégedett és lelazult lenni, mint a finnek?

Finn házaspár ismerős meg is testesíti ezt a finn sztereotíp jókedvűséget, bármiről beszélünk, de tényleg bármiről, akár a karanténről, betegségről, akár arról, hogy milyen volt a finn-orosz háború vagy hogy havazott májusban Helsinkiben, amikor fél éve várják a tavaszt. Azon is mosolyognak, hogy á, lehetne, lehetett volna sokkal rosszabb, ha pedig olyan kellemes dolgokról esik szó, mint végre majd utazás, repülés, család vagy finom ételeket enni és jó borokat inni az otthontól távol valami kellemes helyen, akkor véget nem érő hahotázásba torkollik a társalgás. Mintha ismernék azt a nem apró trükköt, hogy aki sokszor meg tud nevettetni, észre sem veszed, de nagyon megkedveled és alig várod már a társaságát, a jókedv az igazán ragályos, az örökké búvalbéleltek, még ha okkal is, riasztó társaságok.

 

 

Forrás: Vakmajom a Facebookon