Piaci szabályozás

Egy befektetői tájékoztatón elhangzott, hogy a Facebook valamikor ebben az évben lehetővé teszi az ügyfeleknek az aktivitási előzmények kitörlését. Jó nagy pofon a cég bevételi oldalának, egy rakat pénzt dobnak ki ezzel az ablakon, mert nehezebb lesz célozni a reklámot. Utaltak is rá, hogy egyszámjegyűvé zsogorodhat (emiatt is) a növekedés, viszont előrelépés az ügyfélbizalom megerősítésében. Ezek szerint ez utóbbi annyira fontos, hogy súlyos dollár-milliárdokról (árazásban meg akár 10 milliárdokról) való lemondást is érdemes vállalni érte. Amíg van globális verseny (és/vagy hatósági szabályozás – a szerk.), addig a legnagyobb cégek is rá vannak szorítva az állandó alkalmazkodásra az ügyfelek igényeihez, sokkal kevésbé tőlük kell tartani, mint az államoktól.

Fotó:  DAVID PAUL MORRIS/BLOOMBERG NEWS

Forrás: Vakmajom a Facebookon