Soha nem látott tömeg a DunaPandában

Soha nem látott embertömeg vasárnap a kőbányai-kínai DunaPanda áruházban. Kígyózó sorok a pénztár előtt, ahol máskor főleg itt élő kínaiak meg pár honi gasztróőrült szokott vásárolni.

Mi van itt? Tán a fél város rákattant jó kínai kajára, füstölt tofura, lótusz- és jamszgyökérre, szárított kacsalábra, babpasztára, élő rákra, kilós csilire és szecsuáni borsra, rohasztott káposztára meg arra a millió más ázsiai árucikkre? Csak instant levesből van 20 méter, ami ott kapható és tán neve sincs magyarul. A járvány megint kihozta az emberekből az otthoni főzőcskéhez a kedvet, és pont az ázsiaira cuppantak rá? Ez van mögötte? Vagy valami ordas akció, amire csak a kínaiak képesek, és ez csábította ide a fél várost?

De mi ez a rengeteg tinédzser, csapatokban grasszálnak fel s alá és vihorásznak a tini lányok, nézelődnek, szaglászgatnak, bekukkantanak ide is, bekukkantanak oda is, tapogatnak, de nem is nagyon vesznek semmit. Esetleg egy hülye plüsst meg egy valami vicces kínai dobozos üdítőt. Tényleg, mindenkinél plüss van, és ezért jöttek ide? Ilyen messziről százasával, hiszen itt-ott hallik az enyhe vidéki tájszólás, vagy inkább csak a fura másmilyen hangsúlyok. Mi van itt? Mi van ingyen a kamaszoknak?

Semmi. Csak annyi van, hogy a Panda egyszerűen menő lett a TikTokon. Valamiért elterjedt, hogy menő odamenni és ott vásárolni valami vicces ázsiai hülyeséget, aminek semmi különösebb értelme nincs, de színes, szórakoztató és nevetséges. És aztán azzal felposztolni valamit, hogy itt voltam a DunaPandában, ez és ez. Ezért jönnek csapatostul. A lányom kiokosított, hogy most ez a menő. Ezt se tudod? A TikTok miatt országos tini népőrület lett Budapest legjobb kínai kajaáruházából.

Le vagy maradva, apafej, jó pár brossúrával.

Forrás: Vakmajom a Facebookon