Van már herceges-hercegnős bögréd?

A kapitalizmus szétrombolja az utolsó feudális maradványokat: azzal, hogy a herceg és neje kiválik a családból, és a “Sussex Royal” márkanév bejegyzésével saját vállalkozást alapít, ami árulhat majd a brand alatt tollat, ceruzát, sapkát, kabátot, de akár tanácsadást is, gyakorlatilag kiprivatizálják maguknak a “királyi ház” márkát, amit épp otthagynak, és üzletileg ügyesen, mert a hercegre elvileg “csak” 20-30 millió font örökség várna, viszont a bejegyzett új saját márka alatt évi akár 4-500 millió font árbevételt generálhatnak globálisan, tehát akár milliárdos piaci érték lehet a kezükben azonnal, ha tőke kéne, ilyen árazás mellett kaphatnának, de csak egyetlen sima szponzorált Insta poszt hozhat 34 000-et 10 millió követő mellett. Ügyes, megy a királyság a szemétdomra, az üzlet felülírja, nem véletlenül van felháborodva a Család, ami tkp. egy cég, való életbeli reality show a népnek, semmi más.

Forrás: Vakmajom a Facebookon